2022/2023 навчальный рік
Методична тема:Реалізація сучасних педагогічних технологій на засадах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму з метою підвищення якості освітнього процесу
Мета навчально-методичної діяльності:
- робота педколективу над пошуком та застосуванням засобів і методів навчання, які сприяють розвитку пізнавальних здібностей учнів та активізації творчої діяльності вчителів; робота педколективу над впровадженням інтерактивних технологій в навчально-виховний процес, підвищення рівня науково-методичної підготовки вчителів з метою вдосконалення освітнього процесу в школі для ефективного підвищення якості освіти.
Пріоритетними завданнями у методичній роботі у 2022/2023 навчальному році вважати:
- Забезпечити навчання учнів 1 - 3 класів за Концепцією НУШ.
- Забезпечити впровадження інклюзивної освіти.
- Розробити та реалізувати заходи щодо підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
- Продовжити забезпечення організаційного та методичного супровіду впровадження нового Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
- Реалізувати Концепцію національно – патріотичного виховання.
- Працювати над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, над інформатизацією освітнього процесу.
- Упроваджувати профільне навчання в старшій школі, де передбачити психолого-педагогічне діагностування школярів, діагностику рівня навчальних досягнень учнів старшої школи.
- Продовжити роботу щодо реалізації програм «Школа повного дня», «Школа сприяння здоров’ю».
- Продовжувати вивчати та застосовувати елементи новаційних технологій, інтерактивних методів навчання.
- Забезпечити якісну підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання та підсумкових оцінювань випускників школи.
- Забезпечити подальший розвиток учнівського самоврядування, широкого залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя.
- Здійснювати профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до бродяжництва та скоєння злочинів разом з органами внутрішніх справ, службою у справах неповнолітніх, місцевими радами, громадськістю.
- Здійснювати роботу щодо поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, матеріального забезпечення та захисту прав дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування.
- Створити належні умови для адаптації до навчання в початковій школі учням 1-го класу, в основній школі учням 5-го класу.
Тема виховної роботи :
“Формування і виховання учнів, їх особистості на основі вивчення традицій історії міста,школи, сім’ї».
Основні завдання виховної роботи:
· формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
· виховання духовної та творчої культури особистості;
· виховання поваги до Конституції, законодавства України,державної символіки;
· формування високої мовної культури;
· утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
· виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
· формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
· забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
· формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою,
· посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
· створення умов для соціального захисту дітей, особливодітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
· зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім'ям;
· організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування.
· забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
· підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
· забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами,дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль;
· посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом;
· розвиток учнівського самоврядування з закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
· оптимізація змісту і форм виховного процесу;
· збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
· попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
· формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.